Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení a Vymezení pojmů

1. Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále také „VOP“) se řídí právní vztahy mezi obchodní společností img41 , zapsanou v obchodním rejstříku Okresního soudu Košice I, oddíl: 53766/V, DIČ: 2121248118 (dále také jako „Prodávající¨) a každou osobou, která je Kupujícím produktu nabízeného Prodávajícím v Internetovém obchodě Prodávajícího.
2. Kontakt na Prodávajícího je: email: info@mamradkerky.cz
3. Prodávající je současně provozovatelem elektronického systému jehož prostřednictvím provozuje internetový obchod na doméně s názvem www.mamradkerky.sk (dále také „Internetový obchod“).
4. Kupujícím je každá osoba (fyzická osoba nebo právnická osoba), která vyplnila a odeslala objednávku prostřednictvím Internetového obchodu Prodávajícího nebo která uskutečnila objednávku emailem, které byla ze strany Prodávajícího zaslána cenová nabídka a která tuto cenovou nabídku akceptovala.
5. Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání smlouvy dle těchto VOP nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti.
6. Produkty sú tovary, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú zverejnené v Internetovom obchode Predávajúceho (ďalej tiež ako produkty“).
7. Zmluvou sa rozumie kúpna zmluva.
8. Příslušným orgánem provádějícím dohled nad zákonností v oblasti ochrany spotřebitele je:

Vrátná 3
P.O. BOX A-35
040 65 Košice 1
tel.č. 055/729 0705, 055/622 7655
fax.č. 055/622 4695

Formulář pro podávání podnětů: https://www.soi.cz/cz/Podávání-podnětů-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podejte-podnet.soi

V případě jakýchkoli stížností nebo podnětů, ty Kupující může adresovat i přímo Prodávajícímu, přičemž doporučujeme Kupujícím, aby k zasílání stížností a podnětů prodávajícímu využili emailovou adresu prodávajícího: info@mamradkerky.cz. Jakákoliv stížnost bude posouzena a vyřízena do 10 pracovních dnů v souladu s právním řádem České republiky. Přičemž o jejím vyřízení informujeme spotřebitele stejnou formou, jakou spotřebitel stížnost, nebo podnět Prodávajícímu doručil.


Objednávka produktu – uzavření kupní smlouvy

Je-li kupujícím spotřebitel, za návrh na uzavření kupní smlouvy se považuje umístění nabízeného produktu v internetovém obchodě a kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím spotřebitelem a přijetím objednávky prodávajícím. Toto přijetí prodávající bez zbytečného odkladu potvrdí kupujícímu informativním emailem na zadaný email. 

1. Pokud je kupující podnikatel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslána objednávka produktu kupujícím podnikatelem a kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu podnikateli s tímto jeho návrhem.
2. Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou a zaniká splněním závazků Prodávajícího a Kupujícího.
3. Kupní smlouva může zaniknout též dohodou smluvních stran, odstoupením popřípadě jejím vypovězením.


III. Kupní cena a platební podmínky

1. Kupní cena produktů objednaných prostřednictvím Internetového obchodu (dále jen „kupní cena“ nebo „cena“), je uvedena samostatně pro každý produkt a je platná v momentě vytvoření objednávky Kupujícím. Uvedená cena je konečná – s výjimkou ceny za přepravu produktu, která bude účtována zvlášť podle čl. VII. a poplatků za platbu podle článku. IV.
2. Základním platidlem je měna Česká Koruna.
3. Ke kupní ceně dle tohoto článku budou účtovány náklady na přepravu produktu dle čl. 3. VII těchto Všeobecných obchodních podmínek a náklady na platbu dle Čl. IV těchto Všeobecných obchodních podmínek.
4. Způsoby platby
5. Za produkty v Internetovém obchodě Prodávajícího můžete platit těmito způsoby:

1. platba na dobírku - zpoplatněná částkou
2. platba kartou prostřednictvím platební brány

Dodání produktů

Produkt je ze strany Prodávajícího expedován do 5 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy a Kupujícímu je produkt doručen do 10 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy - to vše v případě, že si Kupující jako způsob platby zvolil platbu na dobírku. si Kupující jako způsob platby zvolil platbu bezhotovostním převodem nebo vkladem na účet Prodávajícího, na základě faktury vystavené Prodávajícím, je takový produkt ze strany Prodávajícího expedován do 5 pracovních dnů ode dne připsání kupní ceny na účet Prodávajícího a produkt je doručen kupujícímu do 10 pracovních dnů ode dne připsání kupní ceny na účet Prodávajícího.

1. Prodávající je povinen dodat produkty Kupujícímu v objednaném množství a kvalitě spolu s daňovými doklady, které se vztahují k objednávce.
2. Místem dodání objednaného produktu je adresa uvedená Kupujícím. Pokud Kupující neuvede zvláštní adresu k dodání produktu, je touto adresou adresa bydliště Kupujícího.
3. Dodání produktu prodávající provede některým ze způsobů dle článku VIII těchto VOP, a to v závislosti na volbě Kupujícího.
4. Dodání produktu je uskutečněno jeho předáním Kupujícímu (nebo Kupujícím písemně zmocněné osobě k převzetí produktu).
5. Prodávající může zaslat produkt, který je okamžitě dostupný, Kupujícímu a zbývající část objednávky doručí dodatečně v zákonné lhůtě, avšak za předpokladu, že Kupujícímu nebude účtováno žádné dodatečné poštovné, kromě toho, které bylo Kupujícímu oznámeno před uzavřením smlouvy.

Převzetí produktu

Nebezpečí poškození produktu a odpovědnost za škodu na produktu přechází na Kujícího jeho převzetím, přičemž nezáleží na tom, zda Kupující převezme produkt osobně nebo prostřednictvím pověřené/zplnomocněné osoby.

1. Vlastnické právo přechází z prodávajícího na Kupujícího momentem převzetí produktu.
2. Kupující má právo nepřevzít dodaný produkt, pokud je dodán produkt jiného typu nebo v případech:

1. dodání věci, která je v rozporu s uzavřenou smlouvou (jiné nebo poškozené věci),
2. dodání věci v poškozeném obalu nebo,
3. dodání věci bez příslušných dokladů.
4. Kupující je povinen Prodávajícímu uhradit kupní cenu za produkt řádně a včas.

 

VII. Přepravné – způsoby dopravy produktů a cena za jejich dopravu

1. Přepravní náklady Prodávajícího nejsou zahrnuty v ceně produktu. Tyto budou vyčísleny a oznámeny Kupujícímu před uzavřením smlouvy až v rámci tzv. kupujícího. nákupního košíku a jejich výška se odvíjí od volby Kupujícího. Kupující se zavazuje uhradit přepravní náklady spolu s kupní cenou.

VIII. Odstoupení kupujícího od smlouvy bez uvedení důvodu

1. Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí produktu. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
2. Spotřebitel je povinen, pokud toto právo chce využít, odstoupení od smlouvy oznámit nejpozději v poslední den určené lhůty Prodávajícímu, nebo toto odstoupení předat k poštovní přepravě nejpozději poslední den lhůty na adresu prodávajícího, která je: img41. Spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat produkt zpět nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě pověřené Prodávajícím k převzetí produktu.
3. Odstoupení od smlouvy lze u prodávajícího uplatnit také v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (např. e-mail). Uplatnění odstoupení od smlouvy je možné uskutečnit i prostřednictvím Formuláře na odstoupení od smlouvy, který je zpřístupněn v internetovém obchodě prodávajícího. Doporučujeme spotřebiteli aby v odstoupení od smlouvy uvedl číslo objednávky, datum nákupu, druh od jakého produktu odstupuje, jméno a příjmení, adresu a případě i číslo účtu, na který mu budou vráceny všechny platby, které poskytl prodávajícímu z odstupující smlouvy, rozhodne-li se, že si žádá zaslat platbu za produkt na jím uvedené číslo účtu. V opačném případě prodávající vrátí spotřebiteli platbu za produkt stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při své platbě.
4. Odstoupením od smlouvy jsou si smluvní strany povinny vrátit navzájem poskytnutá plnění. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty produktu, které vzniklo v důsledku takového zacházení s produktem, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti produktu. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty produktu v případě, že nebyl prodávajícím informován o možnosti odstoupit od smlouvy, podmínkách, lhůtě a postupu při uplatňování práva na odstoupení. Pokud hodnota produktu byla snížena v důsledku zacházení s produktem, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti produktu (např. produkt bude poškozen), spotřebitel odpovídá Prodávajícímu za takto vzniklou škodu. Za zacházení s produktem nad rámec zjištění vlastností a funkčnosti produktu bude považováno zejména použití produktu ve větší míře, než jaká je potřebná ke zjištění povahy, charakteristik a funkčnosti produktu. Za snížení hodnoty produktu budou rovněž považovány především opodstatněné výdaje na uvedení výrobku do předchozího stavu.
5. Pokud spotřebitel od smlouvy odstoupí ve smyslu zákona č.j. č. 102/2014 Z. z., snáší podle § 10 odst. 1. 3 zákona č . 102/2014 Sb. náklady na vrácení produktu prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, pokud prodávající souhlasil, že je bude nést sám.
6. Prodávající vrátí spotřebiteli zaplacené plnění za produkt, jakož i veškeré platby, které od spotřebitele obdržel na základě kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné, jakož i jiných nákladů a poplatků, a to do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Uvedené se netýká nákladů na vrácení zboží, které nese spotřebitel sám za podmínek uvedených v bodě 6 tohoto článku.
7. Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený Prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízený Prodávajícím.
8. Zásilky zaslané v případě odstoupení od smlouvy jako dobírka nebudou z naší strany převzaty. Kupujícím doporučujeme zasílat zásilky doporučeně.
9. Prodávající informuje spotřebitele, že ve smyslu § 7 ods. 6 zákona č . 102/2014 Sb z., není spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že:
10. je předmětem smlouvy prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
11. je předmětem smlouvy prodej zboží, který může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíchán s jiným zbožím
12. je předmětem smlouvy prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele.

Alternativní řešení sporů

V případě, že Kupující, který je spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na žádost Kupujícího podle předchozí věty odpoví zamítavě nebo na takovou žádost neodpoví ve lhůtě do 30 dnů ode dne jejího odeslání Kupujícím, Kupující má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č.391/2015 Sz. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s Prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářská Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce http://www.mhsr.sk/;kupující má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Kupující může k podání návrhu na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu použít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec. eu/consumers/odr/. Všechny další informace ohledně alternativního řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem vyplývajících ze smlouvy jako spotřebitelské smlouvy nebo souvisejících se smlouvou jako spotřebitelskou smlouvou jsou uvedeny na internetové stránce Ministerstva hospodářství ČR www.mhsr.sk a v zákoně č.391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů.

 

IX. práva z odpovědnosti za vady

    1. Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady
      1. pokud jste byli o existujících vadách poučen nebo jste o vadách museli vědět na základě okolností uzavření Smlouvy a tyto vady nejsou v rozporu s dohodnutými vlastnostmi Zboží;
      2. pokud vady Zboží vznikly poté, co jste Zboží převzali, za předpokladu, že vady nevznikly porušením Našich povinností nebo jste si měli Zboží možnost převzít podle čl. 6. těchto Podmínek a bez právního důvodu jste převzetí Zboží odmítli nebo jste Zboží nepřevzali;
      3. pokud jste zjevné vady Zboží nevytkli včas podle čl. 7.3.1. těchto Podmínek;
      4. pokud jste skryté vady Zboží nevytkli včas podle čl. 7.3.2. těchto Podmínek;
      5. při použitém Zboží neodpovídáme za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U Zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla sjednána nižší cena.
      1. jste vady Zboží nevytkli včas ve lhůtě uvedené v bodě 7.4.1. těchto Podmínek;
      2. vlastnosti Zboží neodpovídají všeobecným požadavkům podle § 617 občanského zákoníku, přičemž jste byli námi o této skutečnosti jasně písemně poučeni a zvláště jste vyjádřili výslovný písemný souhlas s uvedeným nesouladem;
      1. V případě, že jste Podnikatelem zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v dohodnuté kvalitě, množství a bez vad.
      2. V případě, že jste Spotřebitelem zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v souladu s obecnými požadavky dle § 617 Občanského zákoníku a dohodnutými požadavky dle § 616 Občanského zákoníku prezentovanými vlastnostmi Vámi objednaného Zboží na Našem E-shopu nebo na Naších propagačních Zboží, a bez vad. Zboží nemusí být v souladu s obecnými požadavky podle § 617 Občanského zákoníku, pokud při uzavření Smlouvy jsme Vás s tím výslovně seznámili, že určitá vlastnost neodpovídá takovým všeobecným požadavkům a vy jste s tím výslovně a zvlášť souhlasili.
      3. Prodané Zboží je v souladu s obecnými požadavky podle § 617 Občanského zákoníku pokud:
      4. je vhodné pro všechny účely, pro které se Zboží stejného druhu běžně používá s přihlédnutím zejména k právním předpisům, technickým normám nebo kodexům chování platným pro příslušné odvětví, pokud technické normy nebyly vypracovány;

      5. odpovídá popisu a kvalitě vzorku nebo modelu, které jsme Vám zpřístupnili před uzavřením Smlouvy;
      6. je dodán s příslušenstvím, obalem a návody včetně návodu k montáži a instalaci, které můžete důvodně očekávat;
      7. d) je dodán v množství, kvalitě a vlastnostmi včetně funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovat si při běžném používání svou funkčnost a výkonnost (životnost), jaké jsou běžné pro Zboží stejného druhu a jaké můžete důvodně očekávat vzhledem k povaze prodaného Zboží přihlédnutím k jakékoli naše veřejné prohlášení nebo veřejné prohlášení jiné osoby ve stejném dodavatelském řetězci včetně výrobce nebo v jejich měně, a to zejména při propagaci Zboží nebo na jeho označení, přičemž za výrobce se považuje zhotovitel Zboží, dovozce Zboží na trhu Evropské unie ze třetí země nebo jiná osoba, která se označuje za výrobce tím, že na Zboží umístí své jméno, ochrannou známku nebo jiné rozlišující označení. Zodpovídáme za vady, které má Zboží při jeho dodání v rozsahu Našeho závazku uvedeného v čl. 7.1.1. nebo 7.1.2. těchto Podmínek.
      8. Pokud jste Podnikatelem za vady Zboží neodpovídáme v následujících případech:
      9. Jste-li Spotřebitelem za vady a vlastnosti Zboží neodpovídáme v případech:

jde o smlouvu na koupi Zboží s digitálními prvky nebo na smlouvu o poskytnutí digitálního plnění

        1. a vady Zboží vznikly v důsledku nesprávné instalace nebo nenainstalování potřebných aktualizací, pokud jsme Vám zajistili dodání takových aktualizací, informovali Vás o jejich dostupnosti a důsledcích pro případ, že si je nenainstalujete;
        2. a nenainstalování nebo nesprávná instalace potřebných aktualizací v důsledku, které vznikly vady na Zboží, nebyla způsobena nedostatky v Nami poskytnutém návodu k jejich instalaci;
      1. Obecná záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od momentu převzetí Zboží z Vaší strany.
      2. Dojde-li k výměně Zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového Zboží z Vaší strany.
      3. Vaše práva z odpovědnosti za vady Zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, pokud je neuplatníte v záruční době. Avšak práva z odpovědnosti za vady u Zboží, které se rychle kazí, musíte uplatnit nejpozději v den následující po koupi, jinak Vaše práva zaniknou.
    1. Prodané Zboží má vady, není-li v souladu s dohodnutými požadavky a obecnými požadavky podle bodů výše nebo pokud jeho používání znemožňují nebo omezují práva třetí osoby včetně práv duševního vlastnictví. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží podle bodu 6.8 Podmínek je Zboží bez vad, zejména, že:
      1. odpovídá popisu, druhu, množství a kvalitě a má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme při popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze vzhledem k povaze Zboží rozumně očekávat;
      2. je vhodný pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé a je funkční;
      3. vyznačuje se vymezenou schopností fungovat s hardwarem nebo softwarem, s kterým se Zboží stejného druhu běžně používá, bez potřeby změny prodaného Zboží, hardwaru nebo softwaru (kompatibilita) a vymezenou schopností fungovat s hardwarem nebo softwarem odlišnými od těch, s nimiž se Zboží stejného druhu používá (interoperabilita);
      4. je dodán s veškerým příslušenstvím a návody, je-li tak dohodnuto s Vámi ve Smlouvě;
      5. jsou dodány aktualizace vymezené ve Smlouvě, pokud jde o Zboží s digitálními prvky.

 

    1. Podmínky uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) zvlášť pro Podnikatele
      1. Je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do 3 dnů od převzetí Zboží.
      2. Právo z odpovědnosti za jiné vady (skryté), jste povinen uplatnit způsobem dle bodu 7.5.1. níže bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu na Zboží zjistili, nejpozději však do uplynutí záruční doby.
      3. Pokud je Vám Zboží doručeno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně příliš lehká, žádáme Vás, abyste takové Zboží od dopravní společnosti nepřebírali a abyste nám tuto skutečnost neprodleně oznámili ne-mailem na info@mamradkerky.cz. V případě zjištění zjevných vad (např. mechanického poškození) jste povinen bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem podle bodu 7.5.1. níže. K pozdější uplatněné reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží, nebudeme přihlížet.
      4. Záruka se vztahuje na všechny vady Zboží popsané v bodě 7.2.. a/nebo v rozporu s naším závazkem v bodě 7.1.1a. těchto Podmínek.
      5. Nejste oprávněni uplatnit právo z odpovědnosti za vadu v případě, že za vady neodpovídáme ve smyslu bodu 7.1.5. těchto Podmínek nebo podle právní úpravy platné a účinné v době uzavření Smlouvy nebo jste-li o vadě věděli před převzetím Zboží, resp. jsme Vás na ni upozornili nebo Vám z toho důvodu byla poskytnuta přiměřená sleva z Ceny Zboží.

    2. Podmínky uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) zvlášť pro Spotřebitele
      1. Máte nárok uplatnit Vaše práva z odpovědnosti za vady, které se vyskytnou při převzatém Zboží ve lhůtě 2 měsíců od zjištění vady, nejpozději však do 24 měsíců od dodání Zboží. Pokud je předmětem koupě Zboží s digitálními prvky, u kterého se má digitální obsah dodávat nebo digitální služba poskytovat nepřetržitě během dohodnuté doby, odpovídáme za každou vadu digitálního obsahu nebo digitální služby, která se vyskytne nebo projeví během celé dohodnuté doby, nejméně však po dobu 2 let od dodání Zboží s digitálními prvky.
      2. Pokud je Vám Zboží dodáno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně příliš lehká, doporučujeme Vám, abyste takové Zboží od dopravní společnosti nepřebírali a abyste nám tuto skutečnost neprodleně oznámili e-mailem na info@mamradkerky.cz. Rozhodnete-li se takovou zásilku probrat, je nutné v přítomnosti dopravce zásilku zkontrolovat a ujistit se, že nechybí žádné položky Zboží a že jsou všechny položky Zboží v pořádku. Pokud zjistíte, při kontrole zásilky podle předchozí věty, že stav nebo počet položek objednaného Zboží není v souladu s tím, co jste si objednali, doporučujeme Vám sepsat s dopravcem Zápis o poškození zásilky nebo vytknout takový nedostatek v přejímacím protokolu dopravce.
      3. V případě dodatečného zjištění zjevných vad po převzetí Zboží (např. mechanického poškození, chybějící Zboží nebo jeho položky, nesprávné Zboží nebo jeho položky) Vás žádáme bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem dle bodu 7.5.1. níže. Později uplatněnou reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží, jsme oprávněni odmítnout.
      4. Nejste oprávněn uplatnit si právo z odpovědnosti za vady v případě, že za vady neodpovídáme ve smyslu bodu 7.1.6. těchto Podmínek nebo podle právní úpravy platné a účinné v době uzavření Smlouvy.
      5. Právo z odpovědnosti za vady, jste oprávněni uplatnit způsobem dle bodu 7.5.1. a ve lhůtě uvedené v bodě 7.4.1 těchto Podmínek.

    3. Uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace)
      1. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména nebude-li splněna některá z podmínek dle bodu 7.1 7.., můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z odpovědnosti za vady (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů, případně osobně na naší provozovně/ích, jejichž seznam je dostupný na našem webovém sídle. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2. 1 těchto Podmínek.
      2. Ve Vašem oznámení, kterým si uplatňujete reklamaci uveďte především popis vady Zboží a Vaše identifikační údaje, včetně e-mailu, na který máte zájem obdržet vyrozumění o způsobu vyřízení reklamace, a také uveďte, který z nároků z odpovědnosti za vady, specifikovaných v bodě .7.6 .3. až .6.8., si uplatňujete.
      3. Při uplatnění reklamace nám předložte i doklad o koupi Zboží (fakturu), a to za účelem prokázání jeho koupě u Nás, jinak nejsme povinni Vaši reklamaci uznat.
      4. Za den uplatnění reklamace považujeme den doručení vadného Zboží spolu s příslušnými doklady (dle bodu 7.5.3). V případě, že je Vaše podání, kterým si uplatňujete reklamaci, neúplné (zejména nečitelné, nejasné, nesrozumitelné, neobsahuje požadované dokumenty apod.), písemně, zejména e-mailem, si od Vás vyžádáme doplnění podané reklamace. V tomto případě reklamační řízení začíná v den doručení Vašeho doplněného podání.
      5. Když nám bude doručena Vaše reklamace nebo Vaše doplnění podané reklamace, tak Vám neprodleně vystavíme písemné potvrzení o přijetí reklamace, resp. potvrzení o vytčení vady. V potvrzení uvedeme nejkratší možnou lhůtu určenou dle bodu 7.6.1., ve které odstraníme vytčenou vadu Zboží.
      6. Pokud nedoplníte podanou reklamaci ve smyslu bodu 7.5.4. tohoto článku bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 dnů ode dne doručení Naší výzvy dle bodu 7.5.4. tohoto článku, budeme považovat Vaše podání za neopodstatněné a pokud jsou požadovány chybějící informace, k jejichž doplnění jste byli vyzváni, nezbytné pro vyřízení reklamace, můžeme rozhodnout, že se takovou neúplnou reklamací nebudeme zabývat.

    4. Vyřízení reklamace
      1. Na základě Vašeho rozhodnutí, který ze způsobů odstranění vady specifikovaných v bodě 7.6.3. a 7.6.4. až 7.6.8uplatňujete, vadu odstraníme v přiměřené lhůtě, kterou potřebujeme k posouzení vady ak opravě nebo výměně věci s přihlédnutím k povaze věci a povaze a závažnosti vady, a která nepřesáhne více než 30 dnů ode dne uplatnění Vaší reklamace, resp. ode dne vytčení vady. Spotřebitelskou záruku podle § 626 občanského zákoníku neposkytujeme. . Vámi zvolený způsob odstranění vady nejsme povinni akceptovat, pokud Vámi zvolený způsob není možný nebo by nám způsobil nepřiměřené náklady s přihlédnutím k Ceně Zboží a závažnosti vady.
      2. Pouze ve výjimečných případech a z objektivních důvodů můžeme lhůtu pro odstranění vady uvedenou v potvrzení o přijetí vytčení vady prodloužit o nejkrásnější dobu potřebnou k odstranění vady. O takovém prodloužení lhůty pro odstranění vady Vás písemně informujeme.
      3. Pokud se jedná o vadu, kterou můžeme odstranit její opravou, máte právo, aby byla vada bezplatně, včas a řádně opravena na Naše náklady.
      4. Namísto odstranění vady její opravou můžete požadovat výměnu Zboží.
      1. Namísto odstranění vady Zboží její opravou můžeme vždy vyměnit vadné Zboží za bezvadné, pokud Vám to nezpůsobí závažné potíže.
      2. Po uplynutí lhůty pro odstranění vady máte právo na přiměřenou slevu z Ceny Zboží nebo můžete odstoupit od Smlouvy. Stejná práva máte také iv případech, pokud vadu neopravíme nebo Zboží nevyměníme, odmítneme opravit nebo vyměnit Zboží z důvodu, pokud oprava ani výměna nejsou možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady, Zboží má nadále stejné vady navzdory jeho opravě nebo výměně nebo Vás informujeme o tom, že vadu nelze opravit nebo Zboží vyměnit v přiměřené lhůtě nebo bez abychom Vám způsobili závažné potíže. Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodaného Zboží a hodnoty, kterou by Zboží mělo, pokud by bylo bez vad. Kupní cenu nebo vyplacení slevy z kupní ceny Vám vyplatíme stejným způsobem, jaký jste použili při úhradě kupní ceny, pokud se výslovně nedohodneme na jiném způsobu úhrady. Všechny náklady spojené s úhradou hradíme My.

Od Smlouvy podle bodu 7.6.6 nemůžete odstoupit, pokud jste se spolupodíleli na vzniku vady nebo je-li vada zanedbatelná. Pokud se Smlouva týká více Zboží, můžete odstoupit o Smlouvy pouze ve vztahu k chybnému Zboží. Ve vztahu k ostatním Zbožím můžete odstoupit od Smlouvy, jen pokud nelze důvodně očekávat, že budete mít zájem ponechat si ostatní Zboží bez vadného Zboží.

  1. Pokud se jedná o vadu Zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, abyste Zboží mohli řádně užívat jako Zboží bez vady, máte právo na výměnu Zboží nebo máte právo od Smlouvy odstoupit. Stejná práva Vám přísluší, jde-li sice o odstranitelné vady, ale nemůžete pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad Zboží řádně užívat.
  2. Vaši reklamaci, resp. vytčení vady vyřídíme předáním opraveného Zboží, výměnou Zboží, vyplacením přiměřené slevy z Ceny Zboží nebo písemným odůvodněným odmítnutím odpovědnosti za vady, tedy odmítnutím Vaší reklamace.
  3. Jste-li Spotřebitelem, Uplatnění práv z odpovědnosti za vady Zboží se řídí ustanovením § 619 a násl. Občanského zákoníku a Zákonem na ochranu spotřebitele. čj. “).
  4. Odmítneme-li odpovědnost za vady, respektive odmítneme Vaši reklamaci, máte právo obrátit se na akreditovanou osobu, autorizovanou osobu nebo notifikovanou osobu (např. znalec, autorizovaná, akreditovaná nebo notifikovaná osoba, autorizovaný servis, vědecká instituce apod.), aby Vám poskytla znalecký posudek nebo odborné stanovisko, kterým prokážete Naši odpovědnost za vady Zboží.
  5. V případě, že prokážete naši zodpovědnost za vady Zboží dle bodu 7.8, máte možnost nám vady Zboží opakovaně vytknout, přičemž platí, že tuto odpovědnost nemůžeme odmítnout a tedy budeme povinni za opětovně zabývat Vaší reklamací.
  6. Náklady související se získáním znaleckého posudku nebo odborného stanoviska podle bodu 7.8. těchto Podmínek snášíme My, avšak musíte si je u nás uplatnit nejpozději do 2 měsíců od vyřízení opětovné reklamace.
  7. Tímto jsme Vás řádně poučili o Vašich právech, souvisejících s uplatněním odpovědnosti za případné vady Zboží.  Uzavřením Smlouvy potvrzujete, že jste měli možnost v předstihu a řádně si přečíst podmínky reklamace Zboží a rozumíte jim.

Záverečné ustanovenia

1. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu Všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny Všeobecných obchodních podmínek je splněna jeho umístěním v Internetovém obchodě Prodávajícího. smlouvy, a to až do momentu jejího zániku.
2. Na smluvní vztahy (jako i další právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vyplynout) s fyzickými osobami, které při uzavírání smlouvy podle těchto VOP nejednají v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, se vztahují kromě obecných ustanovení zákona č.40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů, i zvláštní předpisy, zejména zákon č.j. o ochraně spotřebitele pro prodeji zboží nebo poskytnutí služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a zákon č. 102/2014 Sb. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele.
3. Na smluvní vztahy (jako i další právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vyplynout) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami - podnikateli, se vztahují ustanovení zákona č.. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění.
4. Nedílnou součástí těchto Všeobecných obchodních podmínek je Reklamační řád, který je uveřejněn v Internetovém obchodě Prodávajícího.
5. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti jejich zveřejněním v Internetovém obchodě Prodávajícího dne 15.12.2024

In this website edit only